Döda mig

Åh, livslust på 0 idag. Verkligen.. Jag hatar mina läx-fittor. Jag gör dom aldrig, men ändå. Jag orkar inte fuska, eller rättaresagt, jag vet inte hur man gör. Inte konstigt att jag inte kan mina läxor när jag inte ens kan fuska. Jag gnäller rätt mkt. Riktig gnäll-kärring.

På onsdag missar man nog skolan igen. Ullared är lätt roligare. Men får se var mors-moj säger.

Nu ska jag äta min sista Toffifee, dom är jätte goda.
- Var med pappa, maria & med bajsungarna iväg på backaplan. Det blev köpt en jävla massa dockor och barbies, eller nått åt det hållet till ungarna. Dom fattade ju ingenting att det var till dom. Sen blev det mat hos mummu. Mums, va det var gott! Mummu gör bästa maten, tycker jag.

Ingen blogg lust nu. Får skriva sen när det känns mer rätt. Inte nu när man bara vill dö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0