Filminspelning pågår

Idag kom jag till skolan i tid, underbart! Har inte sovit på hela natten. Alltså, jag var riktigt DÖD på morgonen. Det är väl som vanligt jag hjärta mitt stress liv. Natta kom försent, rätt jävla tråkigt, men när hon väl kom och vi vart ombytta blev det faktiskt skit bra. Ni tjejer var grymma! Undra bara hur det blir när jag ska agera framför kameran, FYFAN.. Kommer gå åt skogen, hela skiten. Jag ska ju nämligen vara tönt. Men det kanske jag kan.. Bara att jag blir nog en jävligt bitchig tönt. Men sak samma. Filmer kommer bli grymt porrig och sjukt kul!

På bambarasten, när jag väl fick äta, så fanns det INGEN mat kvar! JAG DOG! Jag blev så jävla sur. Men vad ska man göra åt saken. Fittmänniskor. Aija, misstag händer. Jag har också stått för ett sånt misstag att en person inte får mat, då när jag var i köket. Jävlar va kärringen dampa på mej den gången. Men iaf, så jag bestämde mej för att snabbt springa in till femman och köpa min parfym och True Match Foundation. Det gick lite sådär. Kvinnan i kassan hade väl nån mens dag eller pms. Fy för sånna försäljare. Menmen, fick det jag ville ha tillsist. BRA!

Teori idag på gympan så allt gick snabbt, vi fick sluta vid 2 tiden, skönt! Så jag åkte hem direkt och hemma var Sandra och Elias och hälsa på med sina små bebisar. Dom är ju så söta! Jag vill också ha en lite bebis!

Nu ska jag kolla på OC, sen ska jag kila till mummu och basta! :)
Love / Jessica

Kommentarer
Postat av: Charming man

Vad har du önskat dig i julklapp?:)

2007-12-18 @ 16:27:04
URL: http://failures.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0