Goes mkt dålig dag

På engelska lektionen kollade vi på en av mina älsklings-filmer Nightmare before christmas. Jack är så söt! Men, det var rätt skönt, slippa göra nått speciellt.. och tråkigt. Jag hade en dålig dag i skolan. Jag var trött, väligt trött och osocial nr 1 typ. Vi gjorde nästan inget. Hade en håltimma, sen bamba med urdålig mat som vanligt. Så jag har inte ätit något idag, igen. Jag vill inte äte heller, faktiskt. Sen på religionen var det betygsnack och tips-promenard runt om i skolan. Skit tråkigt. Men det var kul att jag fick VG i slutbetyg på religionen. Sen slutade vi kl 2 och påvägen hem hoppade Sara på spårvagnen. Kul att se henne igen, det var ju ett tag sen.

När jag kom hem la jag mej och sov en stund och när klockan väckte mej var det dags att tvätta. Allt gick verkligen åt helvette och nu är precis alla sura på mej, tror jag. JAG ÄR SÅ ARG!

Jag är så trött och yr i huvet att jag vet inte vad jag skriver, hur och.. ja, allt blir bara skit idag. Så, bättre att jag bara säger puss och hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0