Hallelujah

Sitter här och lyssnar på Rufus Wainwright - Hallelujah. Den är underbar. Någon kille i skolan sjöng den och spelade gitarr och asså, det var verkligen så jävla fint, så jag började böla, eller ja, fick iaf en eller två tårar. Om jag skulle sätt killen, vilket jag inte gjorde skulle jag ju behövt säga att han verkligen var en stjärna. haha ^^ Kärlek till låten iaf. Får mej att tänka OC när jag verkligen bölade mina ögon stora och röda.

Helgen har varit helt hädelselös. Som vanligt.. Fredags var jag med mina härliga änglar, Jemina och Saara. Vi var på cafe i Vasa (som vanligt), snackade lite skit och allvar. Fick iaf utpratat rätt mkt vilket var jätte härligt. Alltid härligt att vara med dom. Senså kom man hem på kvällen, hade inget att göra. Lars var på lan.
Lördagmorgon tidigt ringer pappa mej just när jag vaknat. Så jag duschar, tar på mej och springer till parkeringen med sussu, precis i tid när dom hämtade oss. Vi åkte till Godis Butiken och köpte jävla massa godis. Det skulle bli filmkväll. Så lördag var en riktigt tjockis dag, god mat, kycking. Vi kollade på Råttatuie, eller hur man stavar det, den var rätt kul, men det var ju till barnen. Sen kollade vi på Star Dust, om jag minns rätt (att den hette så). Den var faktiskt jätte bra, lite för lång bara, så ett tag blev jag lite uttråkad. Helt okej kväll faktiskt. Vill ju vara med familjen så mkt som jag kan innan jag åker. Idag är det bara 5 dagar kvar till jag åker till Spanien.

Jag stressar, jag måste köpa så mkt saker innan jag åker fortfarande. Allt går lite åt skogen.


Love / Jessica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0