Han är våldtäktsman

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅUUWW, min favoritlåt just nu är lätt Maskinen - Alla som inte dansar. Kan inte alla låtar vara som den? Då skulle världen vara underbar, för den låten får mej på så bra humör och så sånt jäääkla danshumör och vad älskar Jekka mer än dans... Det behöver inte nämnas.

Första steget är att ni håller hand
han verkar trevlig, verkar omtänksam
men det blir jobbigt när det kommer fram
att han står stilla som en våldtäktsman

Alla som inte dansar är våldtäktsmän
Alla som inte dansar är våldtäktsmän
Alla som inte dansar är våldtäktsmän
Gäller hela kvällen mellan tolv och fem



Jag försov mej IGEN! Fattar inte hur jag lyckas, jag har inte kommit i tid till skolan på evigheter. Imorn har vi bara en lektion, engelska. Fyfan för det.. Så jävla onördigt! Jag hatar fortfarande engelska så jävla hårt.

Efter skolan gick jag, Sofia och Joel till Donken där dom retade min svenska. Fast såklart, jag skrattade och hade kul med dom åt mej själv med. Sen tillslut blev det lite pommes krig och jag råkade kasta på nån främmande person vilket var en aning skämmigt. Sen blev det mer skratt.
Efter vi ätit klart så gick vi till centralen och tog 2:an till bergakungen där Joel och Sofia skulle kolla på Guldkompassen och jag åkte hem.

Nu ringde Sofia mej och dom har tittat klart på filmen så jag ska möta henne snart i hammarkullen sen ska vi dega hos mej och ha kul som vanligt eftersom jag och Sofia är bäst tillsammans <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0