Inte igen

Då blev man förbannad på mamma igen när hon skulle hålla på och argumentera min skolgång. Som sagt, det är fortfarande jag som går i skolan, inte hon. Och till mitt försvar blir jag jämt så taskig, riktigt elak. Nu är hon säkert ledsen på mig. Efter att hon blivit rätt arg så sa hon att jag inte skulle få träffa Lars, vilket var väldigt dumt sagt, eftersom hon vet vad jag gör då, som jag gjort förr. Jag lämnar henne. Jag behöver inte ens tänka en sekund utan om hon bler mig välja skola och hon eller Lars, då blir det Lars. Hoppas han bara inte läser detta. Han skulle också bli sur på mig för att jag inte sköter skolan som jag ska.

Efter att mamma lämnade rummet började jag städa, kl var nog över 23.oo. Men jag kan inte bara lägga mig och sova efter en sån grej. Det är lixom igentligen jag som gjort fel, för jag vet hur förjävlig jag kan vara mot mamma, så jag får skuldkänslor, typiskt. På något sätt känns det som om jag straffar mig själv att jag inte får sova utan måste göra något annat. Så jag rev bort allt som var på min vägg och nu ser det förjävligt ur. Hela tapeten är förstörd.

Idag när jag skulle upp har jag antagligen somnat om, för jag tror jag minns att mamma försökt väcka mig. Men iaf, jag vaknade nyss. Ännu en missad engelska lektion. Livet går fint för mig ;/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0