Rubrikfattig

Igår vart de då ingen jätte rolig dag. På multimedian ett nytt pojekt, Flash såklert, FYFAN! Jag fattar ju ingenting. Jag har ju ensåhär idé men jag kan lixom inte få den lixom verkställd. Det är skit svårt och jag Sofia satt och skrek på datorerna och lagga sönder.
Jasmine: När jekka svär på finska, då är det verkligen allvarligt.
HAHA jovisst, sött sagt :) Men tja.. Får se hur det blir.. Har fått mvg på de senaste typ "media"-inlämingarna, men dehär HAHAHAA, no way! Men jag kan bara hoppas på det bästa och hoppas att jag lär mej programmet bra så jag kan fortsätta med det. :)

Efter skolan åkte jag hem, kolla på OC och laga mat, åt, sminka mej och drog igen. Skulle till fängelset (det låter så jävla kul! haha) och kolla på en konsert med Sofia, Maria & Ida och när jag väl var påväg ringer sofia och säger, ingen idé för biljetterna var slutsålda. Okej, jag blev inte sådär jätte besviken eftesom jag inte visste vilka vi skulle kolla på men, äh, det kommer fler chanser.

Efter den sabbade kvällen åkte jag till lars och myste lite.. Som inte heller gick riktigt som jag hade förväntat mej. HAHAHA!! Fyfan på denna helgen.

Men ikväll blir det slappisch i bastun! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0