Seuraa mua tie loppuun asti

Kom hem från skolan nyss. Har gjort klart religionen och lämnade in den i god tid, men om det blev bra, vettefan. Jag är superglad över ett VG och G är hur bra som hellst, iaf nu när det gått så åt helvette. Så jag förväntar ju mej inget MVG ++ precis?

Jag vill sjunga, jag vill uppträda. Jag vill vara en stjärna. Jag längtar så mkt till den där konsert dagen på svfi, då vi ska få uppträda en jävla massa. Denna gången blir det ingen meserier, jag ska storma. Inga felsteg, finns inget sånt, bara köra järnet. Jag längtar så. Jag saknar det så mkt. Jag vill släppa ut allt. Jag missar musiken på svfi på onsdag om jag ska till Ullared. Men Ullared is the shit.. Så jag skiter i. Kommer vara knööööööckat med folk! OMG! haha, men Lars ska nog med mej så jag blir glad och hoppas han också blir glad.

Favoritlåten är fortfarande: Youre Last Rites - Follow <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0