Söndagmorgon

Vaknade inte för så länge sen av att jag var fruktasvärt yr. Det är jag fortfarande och det känns rätt knäppt. Samtidigt mår jag rätt illa. Usch och fy..
Har redan ätit frukost. Väntar på att alla som man vill ringa och fråga om dom vill kanske spendera sin dag med mej ska vakna. Ändå är kl redan 12, det är säkert bara ingen som e sugen på dator och msn en söndag morgon, första advent. Jag gillar inte julen. Vet inte varför. Den är så tråkig, så mörk.

Jag tänker mycket på min resa, det är bara 19 dagar kvar. Sen åker jag till spanien, firar min jul & nyår där, utan min familj. Där har jag bara lars. Det kommer bli en upplevelse. Hoppas en bra en. Jag är bara så rädd nu när det är min första gång att åka själv, utan mamma eller pappa. Det är väl inte töntigt, att jag känner så? Eller? .. Det är ju faktiskt jul, då man ska vara med hela sin familj och nu är jag inte det. Visst kommer det kännas konstigt lixom. Och dessutom är det ju ett språk jag inte talar, förstår gör jag men bara ytterst lite. Jag hoppas jag lär mej mer där, nått iaf och såklart, jag får träna på min engelska, det är väl en bra sak? Bara jag skulle våga.

Men nee.. Nu ska jag ta och fixa mej. Sminka och platta håret. Sen kanske nån svarar när jag ringer. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0