Stan med mammsen

Skolan var så seg och tråkig idag och så händelselös. Jag orkar inte ens skriva om den. Jag skippade gympan. Det skulle vara nån Cirkelträning, typ judo eller nått sånt. Och det orkade jag verkligen inte så mamma skrev en lapp till mej. Haha, att jag hade haft migrän anfall, låter det inte riktigt hemskt? Fast klart, jag tror jag har haft det förr. Jag åkte istället hem kl 12, från skolan. Hämtade mamma, eller ja, nästan direkt när jag kom hem så gick vi igen. Vi åkte till Backaplan för att kolla efter skor, viket jag verkligen behöver och så hittade jag ett par, höga och svarta. Härligt! Men där var det inte klart än så vi åkte vidare till femman och besökte kicks. Mamma hittade en parfym som hon tyckte om, som kanske blir hennes julklapp. Jag vill verkligen ge mamma allt hon vill ha. Sen så gick vi och mötte Pierre och Eli, gick till apoteket där även jag hade ärenden haha! Efter apoteket blev det mat! Åh så gott det var, Donken, Frölundamålet. Jag kommer bli så tjock. Jag får sluta med sån mat. Sluta med allt gott, typ. Måste börja träna mer. Annars börjar jag få ångest igen. Men sak samma. När alla ätit klart och så åkte Pierre & Eli, medans jag och mamma åter gick till Kicks och skaffade mitt Kicks-klubb kort som jag länge velat. Sen promenerade vi till Duka, någonstans, mittemot NK, där jag köpte hennes födelsedagspresent som hon önskade sig. Ljus. Typiskt.. :) Men hon fick iaf det hon ville ha, och att hon är nöjd, det är huvudsaken.

Nu sitter jag hemma, måste börja med religionsarbetet men jag orkar fan inte. Usch för skolan, det är inte nyttigt. Inte för fem öre. HAHA :)

Love / Jessica

Kommentarer
Postat av: Cindie

ja, håller helt och hållet med. fy för skolan.

2007-12-04 @ 20:40:09
URL: http://cinner.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0