Stress, plugg och inget bra.

Det gick inte så bra igår kväll med mammsen heller. Jag gör allt bara värre. Jag mår dåligt. Jag vet inte vad som händer. Jag känner mig som ett psycfall. Snart orkar jag inte bry mig mer. Lika bra det. Jag måste bara lära mig vad det är att vara lugn och inte stressa.

Omprovs dag imorron. Vilket är sjuk jobbigt för jag har ingen lust att plugga. Jag ska lämna in en novell, två mediakunskaps läxförhör. Sen senare på dagen ska jag göra klart min flash film om iPod. Sen på måndag ska jag vara klar med mitt religions-arbete om en sekt. Jag har inte ens börjat, inte på nått. Men lycka till, till mig själv bara.


Måste bara säga att jag är riktigt kär i min farbros bands nya låt.
Dom heter Youre Last Rites på myspace.

Kommentarer
Postat av: Cindie

du kan klara det, jekka, det vet jag

2007-12-06 @ 16:33:39
URL: http://cinner.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0