Ullared - Gekås 2

Hej och välkommen till ovårdad svenska nr 1 :)
Härlig dag igår, först vare rörlig bild, filming än' so. Fick vara med i Joels, hattens, jesus & linus film. Jag var en söt liten tjej med två toffsar i håret, som Emma i spice girls typ, haha. Så var ju Sofia min mormor eller nått sånt. Sjukt snyggt! Sen så kom vi äntligen överens om en låt vi skulle göra film av, så de fick bli Avril Lavigne - Girlfriend, vilket kommer bli hur fedt som hellst! Själv ska jag vara den nobbade nörd flickvännen. Vi kommer vara så jävla grymma. Såklart, bara Sofia är med mej så blir allt grymt!
Sen så blev det judo på gympan. Vilket också var skitkul eftersom jag och sofia bara låg och kramades på golvet, eller va säger du?
Sen blev det mys på paprika med Joel, Sofia & Jossan. Så satt vi där, spanade in folk, pekade på folk (inte jag då). Jah, det är alltid kul att vara med dom. Efter maten sprang Jossan till stationen och vi andra gick till Kasper och köpte lite cigg, VILKET SKULLE VARA SÅ JÄVLA SVÅRT! hahahaha
Sen mötte jag på Alex också. Sen kom min Lars som vi väntat på i typ en timma. Men mysig var det. Göteborg e sjukt mysigt om kvällarna. Men klockan var rätt mkt så vi började gå mot stationen och tja.. alla åkte hem, åt varit håll typ, förutom jag och Lars som åkte tillsammans hem till pappsen, till Gråbo.

Härligt att träffa småungarna igen. Dom är ju bara för söta. Jag saknar dom så mkt nu när jag inte träffar som så ofta. Sen var det inte mer än chill och tv resten av kvällen hos pappa.

Vi blev väckta rätt tidigt imorse för att lämna ungarna på dagis och sedan hopp i bilen och iväg till Ullared. Blev inte så mkt köpt denna gången. Massa godis, strumpor och underkläder. En tjocktröja, lite julklappar och tja, inte mkt mer. Sen så var ju Lars med mej, stressa mej. Tyvärr så e det sant. Jag trivs bäst när jag kollar själv, helt lugnt utan stress, utan nått.
Sen började såklart min bebis gnälla att han var hungrig vilket gjorde mej hungrig och jätte stressad. Så det blev mest bara ÅH, katastrof, men kul var det.

Imorn blir det skola som vanligt.. Och, rörlig bild igen ;D WOHOW!
Love / Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0