Förlåt pappa

Jävla idiot hora, hon ska dö. Det ska hon. Jag vill se henne lida enda tills hon inte längre finns. Jag vill förgöra henne, jag vill förstöra henne. Jag orkar inte lida mer pågrund av att en person valt fel person. Förlåt pappa, jag älskar dej, det gör jag verkligen, men vi kan nog inte ses mer. Jag klarar inte av henne. Hon och hela hennes familj hatar oss, mej och sussu. Hon behandlar oss så jävla fel. Jag får ingen mat, hon tvättar inte mina kläder fast jag bett henne tala om när hon ska tvätta så jag fåt mitt smuts tvättat. Hon är så jävla otrevlig mot mej och behandlar mej så jävla taskigt, så jävla elakt! Hon behandlar sussu som sin lilla slav för sina barn. "Sussu gör en macka till Elin, Sussu ta Emmas stick i fingret, Sussu hämta barnen från dagiset" och till barnen säger hon "OMEN, gå till Sussu". Det är fel. Barnen är ju förfan inte våra, okej att dom är våra syskon och vi älskar dom men ändå. Hon kan inte ta hand om dom. Hon kan inte ta hand om nått. Hon är en jävla tjockis, det är vad hon är. En fucking tjockis som jag hoppas DÖR! Nu drabbar hennes beteénde bara pappa och syskonen, men jag är inten Superman som kan ta alla skit. Jag vet att det är fel att önska någon något ont, men åt heller önskar jag allt ont som finns, DÖ DIN TJOCKIS!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Men shit, vilken häxa det verkar vara.... Synd...

2009-01-14 @ 12:13:10
URL: http://metrobloggen.se/lovemeorhateme

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0