midsommar

Riktigt tråkig dag igår..
Var hemma hela dagen, segade vid datorn. Sen gick jag hem till nani och vi kollade på The Fog. Den var faktiskt helt okej. Vi segade hela dagen. Sen fick jag ett sms om jag ville hänga på till slottskogen, det skulle bli fest eller nått. Så jag drog vid halv elva till stan. ALDRIG mer till stan den tiden :P Fan.. när vi skulle sticka hem vid halv två, åker spårvagnen som jag spran från brunsparken till centralstationen för att hinna med, rakt framför ögonen på mej. Det var ju super! Fan oxå.. Det var den sista spårvagnen till Angered, kom inga fler. Vafan skulle jag göra då tänkte jag. Jo, jag spran tillbaks till brunsparken, lånade nån snäll gubbes mobil och ringde alex och cami som var 50m bort från mej. Sen så fick alex jääääääääätte snälla mamma köra mej hem. Tack du räddade min natt :)

Nu e det midsommar, tråkigt som fan. Hoppas det blir fest nånstans. Annars blir de till att supa här hos mummu hihi. Nu ska jag gå och umgås med dom. Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0