Mina dagar :)

Tisdag den 19:e :)

Jag åkte tidigt på morgonen till lars, om man kan kalla halv tre tidigt :) hah..
Där hände inget speicellt för vi låg bara i sängen och glodde på TV.
Sen ringde Nani och frågade om vi ville hitta på nått, och det var ju en bättre ide än att ligga i sängen hela dagen och slösa bort sitt härliga sommarlov. Så vi kom fram till att vi skulle grilla lite och mysa i ko(kuk)-backen. Haha, det var länge sen jag var där! Så jag och Lars åkte tillbaks till Eriksbo för att hämta lite korv. Sen gick vi ut på gården och väntade. Sen kom Nani och Abbas så vi gick bort mot grillplatsen, men på vägen kom vi på att vi hade ingen papper, ingen tändvätska, ingenting ;P Så jävla smarta! Aija, papper hittade vi lite grann, sen så hittade vi några träklossar, allt skulle ordna sig.
Vägen till backen var super äklig och jätte läskig. Det var vass, eller sånt äkkel-gräs ända upp till armhålorna! Men vi klarade oss förbi. Uppe på backen var det sen bara till att sätta igång elden. Bara lite kvistar och pinnar tatt eld började jag och Nani redan grilla våra korvar = ULTRAKORVAR, med vitlöks smak (håller fästingarna borta?).
Det var jätte mysigt och att som var så oplanerat blev hur lyckat som helst. Där hade vi lite dricka så vi blev lite varmare och en underbar kväll hihi.
Sen senare på kvällen började timtim ringa, han ville ha min vattenpipa ut. Så vid tolv började vi gå från backen för att hitta Johns lägenhet haha :P Det fixade jag fettgrymt fast jag var änna lite påverkad :D
När jag hittade dit (genom ett samtal till tezzo) så var massa folk där, Sofia, Sara, Timtim, Didde och såklart John, fast han skulle inte med ut.
Jag "sprang" och hämta vattenpipan hemmifrån och vi satte oss vid Rosa(dagiset) (fast den är gul nu) och myste.
Jag och Lars gick hem sen vid 2 tiden nån gång :) Sen blev det mys med Lars <3

Igår 20:e

Gjorde jag inget speciellt. Lars åkte rätt tidigt hemmifrån mej (vid halv 5 nångong) och jag stack med Elin (min lillasyster) upp till mammsen för att hämta lite kläder. Sen tittade vi in hos mummu en sväng, innan pappa kom och hämtade oss.
När jag kom hem tillbaks ringde Nani och frågade om jag ville ut med henne och vattenpipan :D haha
Klart, vad annars skulle jag göra, sitta på min röv bara xD
Jag har aldrig vart så arg när jag rökt vattenpipa förr, kolen gick ju fan inte att tända! Det var skit!
Så jag och Nani, vi tröttnade på livet! HAHAHAHHAHA <333 Så vi gick till pizzerian på AP-torget, och käkade härlig kebabpizza, mums! Sen när vi var mätta ringde Abbas och vi gick från pizzerian och träffade han på vägen.
Sen så tröttnade vi på livet, IGEN!? :O Så vi gick och letade efter kopparödlor eller ormar, vettefan vad dom heter, med dom är så jävla äkliga så det inte är sant. Ja, va skulle vi göra med dom undrar ni vah, jo, vi skulle döda dom. Sen hittade vi den fetaste största kopparödla jag någonsin sätt i hela mitt liv, asså, den var skit tjock och lång och såg ut som nästan ett riktig orm! Aija, Den studsade vi boll på och sen så kastede vi stenar och massa andra saker på. Det var roligt och jag blev rädd xD
När kvällen var slut och vi sprungit lite här och vart i skogen och så efter att vi sett en bambi, började vi gå hemmåt. Nu har jag både kommit hem och vaknat så, nu är det faktiskt IDAG :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0