Beroende

Det är vad jag är, det var hans egna ord. Jag antar att det inte är en bra sak, men skulle jag verkligen klara mej utan? Jag vet inte om jag vågar svara riktigt på det. Jag som faktikst trodde att vi var menade för varandra, att man inte ska klara sig utan varandra. Men jag hade fel, man ska vara självständig och stark. Klart, jag är stark, det är jag men om jag vill vara självständig är en annan sak. För att ensamhet är min största rädsla.
Jag menar ju verkligen inte det dumma jag säger. Jag vill ju ditt bästa och utan att veta ditt bästa drar jag slutsatser som kan såra båda två. Jag vill ju verkligen inte saker jag säger utan säger dom utan att äns tänka på det. Jag säger så sjukt fula saker och jag ångrar vare sak. Jag vill inte leva ett liv utan dej, bara för att du vill satsa på skolan nu. Ha en framtid som du förtjänar. För du är värd mer än guld.
Toivottavasti annat anteex.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0