DubbelDejt

Äntligen blev man klar med PowerPoint-Nordstan-projektet.
Det blev inte så jätte snyggt, men jag nöjer mig så.

Efter den långa 3timmar och 20minuters lektionen gick jag och Saara till Järntorget och mötte Lars och Stefan, för att gå på våran lilla DubbelDejt. Så, som det var bestämt gick vi till Cello (vattenpipscafé), beställde två vattenpipor och satte oss i det mysiga rummet och chilla i några timmar. Det var verkligen jätte mysigt. Haha, som om jag aldrig vart där förr ^^

Efter massa tjöt och skratt gick vi till Burger King och åt. Jag var sjukt hungrig.. och jag orkade inte äta hälften ens, mycket lustigt för att vara jag måste jag tillägga.

Vi satt inte kvar där så länge, för det är inte speciellt romantiskt på nån burgerking. Så vi gick på en promenard efter alla ätit klart. Det var en jätte mysig promenard genom Haga och bort mot Vasa. Sen så satte vi oss på en bänk nära grönsakstorget vid kanalen, hur mysigt som hellst! Där satt vi en lång stund och pratade om en massa och det var grymt kul.

Hoppas vi kan göra om detta, snart igen! :)
Jag hade en underbar dag och en härlig start på lovet.
Som jag inte kommer njuta så mkt av eftersom man ska jobba haha!

Imorron blir det Jeminas kalas, och det kommer blir så roligt!
Det kommer bli helt redlöst!

LOVE / Jessica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0