En vanlig torsadg

Jag vaknade i tid, kom till skolan i tid och tyckte det var skit kul att äntligen komma igång och kanske få nått bra gjort på medieproduktione, men allt gick åt helvette.
För mkt text, inte en enda bild.. Hur ska jag få plats med allt!? Kan vi inte göra A3:or istället!? Jag måste hitta på mer knep för detta går faktiskt ingen bra.
Idag hade vi ingen svenska så vi slutade kl 13:20 vilket var mkt skönt!

Jag åkte snabbt hem och vad gjorde det för nytta när jag fick vänta på att komma in i svalen i 20minuter för jag inte hade kortet till porten. Typiskt dålig dag.
När jag väl kom in ringde jag Agneta och prata med henne en stund om jag skulle få jobba eller inte vecka 44, men det visste hon inte än. Åh vad det hade vart skönt!

Runt halvtre tiden åkte jag in till stan för att träffa Angelica och Tatu. När vi började gå mot ett håll såg vi Ensio vi BurgerKing, och han visste inte vad han beställde utan tyckte att det var skit gott och skulle ha en till burgare, så jag fick hjälpa han lite med namnet Haha! :)
Såg hans lilla Nicki med. Gud va hon är söt!

Sen bestämde jag att Angelica skulle laga mat åt oss så vi drog hem till henne och degade :) Jag vart skittrött, verkligen övertrött och ögonen började nästan korssa. Jamen vi ses på Lördag jag och Angelica igen. På markus fest. Hoppas på det bästa ska jag göra!

Imorron är jag iaf glad över att vi har 3 timmar och 20 minuter datorkunskap och vi ska hålla på med powerpoint och göra ett filmspel om Nordstan! Hur kul som hellst! :)
Sen efter skolan ska jag träffa Lars och vi ska på Sportlife och träna, vilket känns ass gött. Man mår verkligen bra efter det. Sen blir det till attt mysa järnet! :D

LOVE / JESSICA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0