Skoldag

Åh äntligen kom jag på något att göra på Mediaproduktionen.
Har haft sånna svårigheter med att komma på en folder till kärlek.
Så nu ska jag göra om bröllop för tiden börjar rinna ut annars.
Första bästa som jag kom på idag på morgonen, urtrött var jag med.
Jag han klart iaf med första sidan på foldern och det såg bra ut.
Ett rätt luftigt tema, mkt vackra bilder, rätt mkt text och finnemang!
Suzi (min mentor) som vikarierade idag för cristian är så bra!
Hon gav mej massa tips och hon är sjukt snäll.
Som tur ska vi ha henne i estetisk verksamhet nästa termin.
Jag älskar min skola! :)
Fast klart kan det vara jobbigt ibland.
Speciellt Engelskan. Jag dör! Jag fattar ju ingenting.
Jag tror jag har lysleksi i Engelska.
Jag har ju så svårt med att läsa boken, som vi fick i läxa.
Det var ju bara 54sidor, men vad gör man när man inte förstår ens dom 10 första?
Religionen är ju inte heller så rolig. Våran nya lärare är ju dum i huvet xD HAHA!

Idag på gymnastiken var det på sin tur att gå till sportlife och träna i gymmet.
Visst, det är inte så många som tycker det är så kul att gymma, men jag tycker det!
Det är sjukt skojj och jag känner ju verkligen att jag blir trött och att jag ansträngen mej.
Funderar starkt på att skaffa gymkort snart, helst till Sportlife med massa pass och solarium,
vilket mamma såklart kommer förbjuda mej att göra. Så ska inte vara dum och inte lyssna på henne.

Efter gymmet väntade Lars på mej i min skola och sedan åkte vi till Hollywood outletten.
Skulle kolla efter helt svarta, helt vanliga fucking vans!
När jag kommer dit var ett för smått par av dom svara det sista paret,
så gubbjäveln som jobbade där försökte envist få mej att köpa några av dom andra istället.
Okej, visst var dom jätte billiga, 250kr är inte dåligt.
Men jag vill ju inte ha några med körsbär på, eller blå-brun rutiga, eller med spindlar eller döskallar. Bara ett par helt vanlig svara vans. Det ska väl inte vara så svårt att förstå. Men nej, denna killar hade ju faktikst allvarliga problem.

Aija, sen har jag inte mer än vart hos mummu, bastat och kommit hem.
Och nyss kollade jag och systrarna på desperat housewives. Sjukt bra :)
Imorn blir det Ullared xD OH HÄRLIN'

image8

LOVE /  JESSICA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0