Skola..

Nu har man går man i gymnasiet då och inne på 3 - 4 veckan. Känns faktiskt rätt skönt.
Jag läser media på NTI och det var ett sjukt bra val tycker jag. En liten skola, precis så som jag ville ha den.
Jag har blivit mest kompis med Sofia aka GustKung :D haha. Hon är för go asså :)
Annars finns det massa andra gooa tjejer i klassen, killarna har jag inte pratat med xD
Vårat har helt okej dagar, det senaste vi har är till 15:20, men det är inget att klaga på tycker jag.

Det var länge sedan jag skrev så jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om nu. Jag måste komma igång med skrivandet. Jag tycker det är så jobbigt men när man går på media är det ett stort plus om man skulle tycka att det var kul med skrivning.

Jag ska skriva om ett minne/händelse tills på onsdag ska det vara klart och jag har fortfarande inga idéer. Inte än enda och jag blir sjukt arg. Kan bara säga en sak, NOLL inspiration xD

Nu ska jag packa väskan och dra till pappsen :) Pusspuss / Jessica :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0