dö för i helvette

Allt är väldigt INTE BRA, det känns inte bra. Jag vill hålla mej undan och gömma mej. Inte synas eller höras. Jag känner mej så levande död just nu. Varför händer det såhär. Varför kan vi inte leva normalt.
Jag ser att du mår dåligt. Det får mej att må dåligt. Jag är trött på skiten.

Du som nu önskar all denna olycka till mej i mitt liv. Du som tycker jag är ett monster, ett otäck människa. Du som tycker att jag förtjänar all otur. Mina fula ärr som du skapat i mitt vackra ansikte. Du som tror dej vara så mycket bättre än mej. Dra åt helvette. Det är nog mer hemska saker som inträffat dej antar jag? Har jag inte rätt? Det kallas Karma. Du förtjänar inte att bli behadlad snällt. Ingen ska lida av att försöka vara trevlig mot dej. Jag kanske inte är världens snällaste, ärligaste, trevligaste men trotts det är du då fane'me inte bättre, jävla pissmänniska.

I Lördags försökte jag med att shoppa bort lite sorger. Det visade sig vara lönlöst eftersom att något den kvällen gjorde hela mitt liv så jävla mycket mer komplicerat att leva. Jag orkar inte den jävla skit ni slänger på alla andra runt om er.  Att ni kan vara sååå barnsliga. Beté er som vuxna, för i helvette.



Idag var det Engelska nationella. Jag försökte mitt bästa dock gick det inte så bra som jag hoppades. Men jag försökte. Det är ett framsteg. Jag har gjort en massa framsteg. I engelskan och i svenskan vilket känns jävligt bra! Jag är tillochmed stolt över mej själv. Jag måste bara släppa mina höga krav. Jag är inte bäst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0