Jag är glad.

Jag vill inte skola imorron. Verkligen verkligen inte. Mitt tal är inte skrivet, är inte gjort. Matte provet är har jag inte förberätt mej på. Jag suger i skolan. Jag klarar inte av skolan. Jag vill inte, orkar inte. Förjävligt. Kämpa, kämpa. Jag är krigare, det ligger i blodet, måste kämpa.

Nått som gör mej överlyklig är dansen idag. Plaseringen inför karnevalståget är gjort och gissa? Jag ska ha en av dom fina dräckterna, jag behöver inte vara med nybörjarna (dit jag tillhör), jag behöver inte så i den dåliga gruppen. Jag är en av dom bra. Jag är överlycklig. Jag har lyckats. Hamnat där jag ville. Detta är det jag lyckas med och det som jag är bra på. Dock var det lite svårt med vissa steg med både kjol och klack. Men jag är bra. Jag är glad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0