mine

USCH, jag är helt slut. Det har var en rätt jobbigt dag idag. Inte något besvärligt som hänt men det har vart rätt mycket idag.

På gympan gick halva kalssen (eftersom mer än hälften var sjuka eller fick.. något annat just på gympan) till Skatås. Jag hade förväntningarna om att springa en slinga på 3km på under en 30min, men så var det INTE. Vi började med en uppvärmningsrunda på 2,5km, den sprang vi igenom på 15 - 20min vilket var så jävla jobbit. Absolut inte nått av det lättaste jag gjort i livet asså. Sen så lär vi värmt upp (jag var död) och sånt var det dags igen. Springa samma slinga på mindre än 20min för att få G, tjoho! Jag som redan var påväg att dö skulle nu ställa mej upp och springa skiten igen.. på tid.
Jag sprang, jag kämpa, jag gick, jag kämpa, jag kämpa hela vägen. Wohow, ser mål, spurtar och kommer in på tiden: 17:02 min. Jag är nöjd, kanske lite iaf.

När jag är påväg hem från skolan ringer mamma och säger att det är rea på DUKA, med Mine glas från Kosta Boda. En sjuktsöt glas samling. Glas, tallrikar, assieter, skålar, allt. Så det blir en massa att inhandla imorron och jag har redan lagt undan dom.

En karaff i blått som utgår, 8st lite mindre glas som ska också ska utgå i rosa/beige, vit/ljusblå, ljusblå och en lite mörkare ljusblå. 2st glas ett i orange och ett i gult, 2st tallrikar i lime/grön, 2st assieter i petrol, en stor skål i lime/grön, en lite mindre skål i rosa.

image54


Jag tror det var allt, (måste ju få skryta lite) men det var jävligt billigt. Jag kom undan med 1000kr + att mamma betalar 300.
Det är duktigt av mej att börja tänka på sånt nu. Inhandla saker som man faktiskt inte ska använda fören jag bor i mitt eget. Så jävla härligt. Snart ska jag börja handla sängkläder tror jag. Haha! Nejdå, jag fortsätter samla på mina Mine grejer tills jag har allt jag ska ha. Härligt!

När jag kom hem blev det snabb ombytning för kläder och på med tofflorna och ner till tvättstugan. Hjälpte mamma hela kvällen där. 9 maskiner tror jag vi tvättade idag. Det är dock inget ijämförelse med vad det brukar vara! Haha!

Jag har vart riktigt duktig idag och jag är stolt. Nu ska jag snart lägga mej och som tur har jag min kvällsdrog här. Min varma plats brevid min älskade man Lars Möllergren. FÖR ATT JAG ÄR HANS KÄR-(R)ING.

Kommentarer
Postat av: Kattis

Har också börjat samla sånt! :)
Så bra när man kan fynda på rea och sånt, och sprida ut kostnaderna så det inte behöver bli så dyrt på en gång!

2008-04-20 @ 10:22:11
URL: http://luva.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0