Promenera mera

Så himla härligt att solen skiner om dagarna nu. Man mår så himla mycket bättre.

I söndags hade vi dansträningen utomhus och solen lös och värmde. Det var helt annorlunda att dansa där ute i ett tåg och förflytta sig framåt hela tiden. Det var lite svårare än jag trott men jag ska greja detta. Medans vi stog och dansade samlade sig folk runt och tittade på. Där bland folken stog Nani. Jag blev jätte glad. Hade inte träffat henne på ett tag, så det var kul. Synd att hon inte började redan tidigare att dansa med oss.
Det känns lite som att dansen ger mej någonslags livsgläde. Jag blir så himla glad och peppad. Som tur har vi dans imorron igen och nästa söndag blir det till att prova dräkterna.

Igår, måndag gjorde man typ ingentig. Jag hade matteprov efter skolan på stödmatte lektionen. Det gick tyvärr inte så sjukt bra. Fick bara G. Menmen.. När jag kom hem var klockan något, 5 kanske. Maten var precis klar. Jag åt och gick sedan ut på en promenard med mammsen och syster. Det är alltid lika härligt och gå ut och gå. Så friskt. Alla borde promenera mera.

Nu sitter jag på lektionen. Vi har text. Vilket är sjukt tråkigt och jag har verkligen ingen fantasi till att ens försöka hitta på nått att skriva. Nyss kom Linda (engelskaläraren) in här med våra musik projekt. Jag fick VG- och jag är så jävla glad! Annars brukar jag alltid på IG på alla mina engelska uppgifter så jag är verkligen så jävla glad nu! Hoppas mamma blir lika stolt som jag.

PUSS / Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0