tobas, ho ho!

Igår hade jag en underbar dag. Skolan gick helt okej. Vi fick en massa läxor. Usch! Men jag ska försöka fixa allt nu med skolan. Jag ska bli duktig. Få bra betyg och.. Ja, jag ska klara detta.

Efter skolan åkte jag till sverigefinska och vi hade musik som vanligt. Sjöng och sånt. Men alla där verkade vara jävligt sura och ork, fyfan. Så det blev inte sådär värst bra så jag sa att det var bara att skita i hela grejen och åka hem. Jag börjar faktiskt starkt fundera på sluta hela grejen där. Det börjar bli helt onödigt och det tar bara på min tid och vi har inte kommit någon vart.

Åh, sen det bästa på hela dagen! Klockan närmade sig 18.00 och jag åkte till dansen. Jag blev skitglad när jag fick veta att det skulle vara tobas hela dagen <3 Det var en fruktansvärt svettigt men hur kul som helst. Det kändes så underbart att bara hoppa runt. Mest glad blev jag ändå när jag märkte att jag faktiskt var bra. Jag kunde, jag hängde med. Allting gick bra för mej och jag kände mej duktigast i världen. Saara har varit till stor hjälp. Utan henne hade jag inte klarat det helt enkelt. Jag kan alla stegen, visst hamnar man vilse lite ibland, men det gick bra ändå. När det var dags att åka hem så bestämde jag och Saara för att gå hem. Det var så skönt väder och vi fick prata en del. Jag längtar så mycket på hammarkullekarnevalen.

Nu idag har jag som träningsverk så det är inte sant. Verkligen ont överallt!

Just nu sitter jag på lektionen. Vi har text. Det är jätte tråkigt men jag måste bli bättre på det. Jag ska ha bra betyg på denna kursen. Jag måste börja sköta min skola.
Snart är det lunch som tur. Jag är jätte hungrig.

Xoxo / Jessica


Kommentarer
Postat av: Nån hehe

jekka dröm att du fixa läxorna dröm det du är värdens dåligaste hehe hejhejdådå

2008-05-06 @ 15:03:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0