vår

Så himla skönt väder det är ute. Ingen regn. Blåser lite kallt gör det. Men i på farmors gård lyser solen starkt och värmer himla mycket. Verkligen helt sjut underbart. Jag vill bara klä mej naken och sola, nästan.
Jag vill så himla gärna bara ta på mej ett par söta små skor, en fin kort klänning och ett par solglasögon. Jag längtar så tills det blir lite varmare. Måste shoppa så himla mycket saker nu till denna sommare. Förre sommaren var verkligen katastrof, tror inte jag shoppade nått speciellt. Så nu måste man ta tag i problemet. Därför blev jag helt kär i denna sidan: www.delias.com - Kolla in klänningarna! GUD! <3

Igår fyllde jag och min pojkvän två år ihop. Det känns så underbart allt med honom. Jag vill verkligen gifta mej med han. Han är verkligen asså, mitt allt, min bättre halva, min värld, men lilla bebis, min sötis, min ängel, min älskling, han är mitt allt, allt i hela världen skulle jag ofta för honom. Tänk er alla, 2år. Jag är så himla lycklig!

I fredags (4/4) färgade jag håret, eller nej, jag slingade med blonda slingor och klippte det. Sjukt snyggt. Nu är mitt blonda hår blondare. (Haha, nu har man ändå lust att bli lite mer blondare!) Men sjukt nöjd verkligen. Jag älskar det. Och min snelugg, jag är supersnygg! Och ett stort tack till Sofia och Jossan som satt där med mej en fredagseftermiddag och väntade på att jag skulle bli klar. Tack <3

Ni som nu känner mej vet ju då att jag dansar. Det går skitbra. Jag älskar det och det känns verkligen som jag håller på och lära mej detta nu. Att det går åt rätt håll lixom. Jag verkligen älskar dansen. Och nu ska vi nog börja träna mer ofta än bara på söndagar. Vi ska iaf ha träning imorron. Jag är så himla glad. Jag längtar tills det blir karneval och jag hoppas jag kan allt perfekt tills dess. Innan dess vill jag njuta av våra träningar och dansa så mycket jag bara kan.

Jag är lite oaktiv på bloggen. Men, det kommer alltid sånna perioder.
Jag mår iaf bättre nu än på länge.
Ha en underbar vår dag! Puss på er alla
/ Jessica

Kommentarer
Postat av: Viika

Snubblade in här på din blogg och tänkte önska dig en trevlig kväll på samma gång :)

2008-04-08 @ 17:11:57
URL: http://viika.blogg.se
Postat av: din sofia

du är den bästa vän man kan ha jessica!

2008-04-08 @ 22:33:44
URL: http://sofiagust.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0