bluebabe

Igår fick jag en lite bebis pojk kusin. Grattis farbror Tommi och Marie :)



future rockstar



Skolan var riktigt soft idag. Jag var med massa människor jag inte kände och det var faktiskt helt okej, helt okej kul. Hela förmiddagen låg jag i soffan och slappade, gjorde ingenting. Efter lunch (som jag gärna skippade) gick vi ut och filmade lite. Det gick la helt okej. Det var gaaaaalet kallt ute asså. Men bättre frysa en lite stund, få allt gjort, gå in och slippa stressa så himla mkt imorron. Aija, hoppas allt går bra, hoppas hoppas.

När vi var påväg in till skolan igen så såg jag Lars påväg mot nånstans för att leta efter mej. Gulligt, men som tur han jag se han först. Aija, jag la bara in bilderna från kameran till datorn i skolan, sen stack jag därifrån för att kolla på en ring till mej men hittade ingen speciell som jag "föll för" så vi gick till H&M istället där jag köpte en söt blå bolero.

Nu är jag hemma och känner mej snygg med min blåa bolero och ett par blå leggings tjuvade av mamma. Dagen blir sen bara bättre när jag snart ska gå och basta hos mummu :)
+ att jag är så glad över att Katja snart köper biljetter till GÖTEBORG, till mej <3


        mjau   O.o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0