Dansadansa <3

Åh så härligt det var att dansa. Jag verkligen gillar denna dansen. Det är verkligen jätte svårt men detta var ju bara andra gången. Jag fick ändå lite beröm för att jag vart så duktig. Man kan säga att det var nästan förvånat att jag återvände dit. Det är inte så vanligt att det händer. Så svårt är det dom första gångerna. Men detta ska jag klara, detta mår jag bra av och detta ska jag ha ett mål för. Jag ska inte ge upp som jag gör med ALLT annat. Men somsagt, sjukt kul och härligt var det att dansa idag.

image40
Min danstränare där till vänster, Jassu


Efter träningen åkte jag till min bebis. Gjorde inget speciellt. Softade bara och myste. Annars har jag inte haft för mej mycket annat idag, vilket jag igetnligen borde haft och gjort. Typiskt lilla jag.

Nu ska jag snart sova.
Xoxo / Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0