Ge mig sommar

Jag är så himla pepp på sommar. Jag verkligen längtar till sommaren. Att bo hos Sofia i nån vecka, åka till Grekland med henne, åka till Stockholm och hälsa på Katja. Jag vill göra en massa skojj. Så snälla, låt mej inte bli uttråkad eller ledsen. Jag tror inte jag kommer kunna palla det. Min Lars, min älskade lilla Lars, han lämnar mej i två månader. Jag kommer bli förstörd, helt kncäkt, så snälla, hjälp mej ha en underbar sommar?
Men justnu behöver jag verkligen sommaren, iaf solen.


Katja gjorde min dag idag med hennes samtal. Hon har beställt biljetterna nu hit, hon kommer de 13:e! WOHOOW! Jag ääälskar Katja, hon e min jävla söta kikkelipää! haha <3


Idag var jag i stan med Jemina rätt många timmar och det var verkligen jätte kul att vara med henne ensam igen. Bara hon och jag som alltid förr. Jag har saknat henne. Iaf, vi hade det jätte trevligt, skrattade och skojjade. Underbart att se henne igen. Sis' for ever <3

Och eftersom jag pratar om massa kompisar här måste jag ju faktiskt fortsätta.

Cindie, jag verkligen verkligen saknar dej. Vi ses så sällan, men betyder absolut inte att jag älskar dej mindre. Du kommer föralltid vara min storasyster <3

Sofia, skolan är inget utan dej, jag är inget utan dej och vi är inget utan vadrandra eller hur? <3

och mjau, jak er en sneel cåt kaTjefel :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0