Godmorgon

Mamma kom in och väkte mej precis. Jag ska nämligen göra disken idag innan jag går nånstans. Så snart blir det upp och dansa. Hoppas det blir ett riktigt svettigt pass. Jag vill ju bränna lite på dehär nu också. Hade ju vart nått, right? För smal har jag iaf tänkt att bli.

Efter dansen ska jag nog till Lars. Jag vill gosa med han lite! Jag måste ta vara på den tiden han är kvar här eftersom han snart åker. Allt är redan beställt och så.Jag blir lite ledsen med vad ska man göra åt saken. Jag vet att jag gjort likadant om min sitvation hade vart likadan.

Tisdag den 4:e Mars ska man då få åka med till Hovfjället, med skolan då, ändast 345kr, typ, för hela skiten sammanlagt, vliket är rätt bra. Jag bara undrar om jag verkligen ska med. Jag är fedt med bangare, så får la se hur det blir. Jag menar, jag kan verkligen inte åka. Jag kommer aldrig lära mej eller ha nytta av det, typ. Så får se nu. Plus att jag har inga sånna dumma skidkläder, om inte jag lånar från Sofia då. Vilket hon snällt erbjudit sig till. Varför ska jag alltid ha sån ångest med val. Jag är ju dum i huvet.
Några tips hur man blir av med beslutsångest?



Nu ska jag gå och fixa disken och sedan hoppa i ducshen.

Puss, chao / Jessica


 



 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0