Ja huomenna, taas huomenna olen surullinen

image41Jag faller i bitar.
Om och om igen, jag bara bryter ihop.
Jag försöker trösta mej själv med nya saker.
Det funkar för stunden.
Jag vet ett antal anledningar varför.
Men det känns som det inte är allt.
Det finns mer.

- Du, du är en underbar människa.
Känns som jag förlorar dej lite ibland.
Jag vill inte att du ska släppa taget,
om känslan du har just nu.
Men jag vill inte att du ska känna som jag gjort.
Hoppas du klarar det.
Det är svårt och jag vet, jag lovar.
Finns här, alltid.

---------------------------------------------

Jag vet att du inte läser min blogg.
Men jag vill ändå skriva till dej.
Jag vet att detta är det du måste göra.
Det sårar mej.
Men tro inte att jag inte förstår.
Jag älskar dej.
i give u my heart, my soul, my everything.

Niinkun romeo ja julia
Meidät erottaa vain kuolema

Down to ride 'til the very end, it's me and my boyfriend.

      image43

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0