Lov och Katja

I onsdags åkte jag till stan för att hämta katja. Dagarna före spenderade jag mest hemma slappande och städande. Men iaf, det var sjukt kul att träffa Katja igen. Men det kändes lite som igår typ. Vi åkte hem till mej och ba chilla. Kollade på Sweeney Todd, den var faktiskt dålig och jag vart rätt missnöjd. Trodde den skulle vara mycket bättre. "I feeeeeeeeel u johaaaaaaannaaaa, I feeeeel uuuuuuuuuuuuuu" (till dej katja <3) Aija, Depp är ändå snygg :) Åh en sån mystisk karl ^^


image46


alla hjärtans dag åkte jag och Katja först hem till Lars för att hämta hans kamera. Efter det åkte vi till stan. Vi kollade på lite kläder och sånna saker. Det var kul. Jag har fått en välig kläd-mani, eller sådär shopping-mani och vill köpa saker konstant, jag vill ha nya saker. Kanske för att jag känner att jag inte har nått att ta på mej, hoho, jag vet inte. Men va ska man göra åt saken. I vilket fall så hittade jag inget jag ville verkligen ha just då (fast den blåa tub toppen ska jag nog köpa nu iaf) så när det började bli lite sent åkte vi till Angered och handla lite alla hjärtans dag mys. Det blev coca cola (my love), chips och dipp och såklart JORDGUBBAR OCH GRÄDDE <3 Inte för att jordgubbar är så värst goda och saftiga denhär tiden av året men det var sjukt gott ändå, med grädde såklart, fast jag får lite ont i magen av det. Sen åkte vi hem och fixade en mysigplats framför tv:n, och så var min älskade sötaste pojkvän på jorden Lars med oss också. Det var en lyckad dag, tycker jag.

Sen var det redan fredag. Min pappa ska gifta sig med sin Maria. Jag får väl vara glad för hans skull, och för barnens. Jag till mej själv finner jag ingen lycka i det. Jag och Katja fixade oss och promenerade ner till Eriksbo för att ta bussen till gråbo därifrån.
Jag blir alltid så deprimerad när jag är i Eriksbo, jag fattar lixom inte poängen varför vi flyttade därifrån. Jag vill flytta tillbaks dit. Jag saknar det verkligen.
När bussen var framme i gråbo så skulle vi gå förbi torget snabbt och där träffade vi huliganungarna, Sussu och Mikkis. Vilket var bra så vi kunde köpa alla godis, chips, cola och jordgubbar haha. Sen gick vi hem och lagade lite mat. Såndär snabb(god)pasta. Senså gjorde vi väl inte mycket mer. På kvällen kollade vi på Guldkompassen och jag tyckte faktiskt den var bra, men somdagt dåligt slut, men det kommer säkert en 2:a. Katja tyckte inte om den. Efter filmen la vi ungarna till att sova. Elin hade redan somnat och Emma var lite jobbig, inte jätte jobbig men det tar alltid en stund innan hon somnar. Elin brukar alltid vara värst så jag var sjukt glad att hon sov innan jag skulle natta dom. Vi skulle kollat på en annan film också, men det blev inte så. Får la kolla på den nu i veckan då.

Lördag åkte vi in till stan. Katja skulle träffa sin kines-kompis. Hon var väl inte som jag? :O Aija, menmen, äntligen hittade jag nått. Jag köpte en grön tub topp från cubus, jätte söt och jätte billig, jekka fyndar! :)

Det var Katjas sista kväll och jag var lite deprimerad faktiskt i början av kvällen. Men men, man kan inte alltid vara glad. Katja muntra upp mej och vi klädde upp oss lite och tog massa jätte snygga bilder. (kolla in min bilddagbok för mer bilder http://jekkiish.bilddagboken.se) och vi hade kul. Även denna kväll blev en lyckad kväll.

   



Idag fick vi vakna tidigt för att hinna med hennes buss. Vi åkte vid 11:45 tidien till Angered för att köpa hennes matkalaukku (mat och sånna saker, tidning) till hemfärden. Vi var i stan nångång vid 12:45 och jag och lars vinkade henne hejdå när hon klev på bussen. Menmen, jag kommer sakna dej, såklart. Men inga hejdå, vi ses ju snart igen, right? :) <3

Jag hade själv lite brottom sen. Fick skynda mej till dansen. Min första träning, omg! Det var jätte svårt! Jag fattade inget! Men, det krävs träning och nästa gång blir det med klackar också, omg! Hahahaha! Härligt att börja dansa igen. Synd bara att det inte blev tobas utan det blev caporales. Med det kommer bli lite bådeoch. Kul i vilket fall. WOHOW!

Jag har haft ett toppen lov. Imorron blir det skola, åh NEJ!

Love / Jessica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0