MK suger

Cindie, nu har du bytt lösenord igen. Jag har kommit på att det är kulare att skriva fedt istället för fett haha, bara så du vet det. Anstränger mej inte så värst, kanske lite bara.


Åh Tommis bebis blir bara större och större. Söteaste lilla Robin.

image40

I skolan försökte jag vara lite gladare än jag brukar. Hade faktiskt en rätt bra dag. Måste också tacka joel såklart för ditt urdåliga papper som hjälpte mej såklart två tal, sen var det bara åt helvette med den skiten. Måste ju bara säga att till och med Sofia märkte att jag var lite gladare. Jag borde testa det lite oftare istället för att vara surpumpa vilket jag är 24/7.

Fick in ett litet tjaffs med MK läraren, Jenny Komage (så ska jag kalla henne). Hon e så ful. Riktigt kul att småtjaffsa med henne. Hon är ju lätt dum i huvet, sjukt med störd. Hat till henne.

Nu sitter jag hemma. Vill ha lite mer träninglåtar så jag kan träna på dansen. Hade var rätt bra men just nu är inte söta Saara inloggad på msn så, synd.Jag har haft en väldigt livlös dag.

Har sovit, bara så alla vet vilket var jääävligt skönt.
Annars inget annat.
Puss / Jessica


Kommentarer
Postat av: din göst

haha fan vad jag älskade dig i dag när du kaxa mot läraren! haha åå kärlek!

2008-02-25 @ 22:48:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0