Otursdagdeluxe

Igår försov jag mej en timma till. Det var jävligt gött och jag är inte värst ledsen över det, missade dock engelskan och vet inte våra svåra ord till imorgon, vilket är lite piss. Efter lunchen hade vi estetiskt med pli och vi skulle bestämma vilken inriktning vi skulle gå. Det var bara en test/prov sak för att lärarna ska se hur allt ligger till. Men just då fick jag sån jävla ångest. Vad ska jag välja. Jag är ju så himla duktig på graf, och jag vet det. Hur ska man inte veta när man får MVG av allt man lämnar in, sjukt. Men senså är det ju bara Photoshop jag vill arbeta med, inte InDesign och dom andra sakerna och jag vill ju inte bli nån gubbe som gör reklamskyltar annonser och foldrar. Jag vill ju göra film, jag vill bli rik och berömd, typ. Nemen jag vill ju skapa film, det är ju verkligen så. Men vill jag jobba i grupp hela resten av 2:an och 3:an. Redan nu har jag svårt med sånt. Jag bara gillar inte jobba med människor som försöker bestämma allt eller ja typ, bestämma allt ja. För jag är väldigt mycket en sån typ också att jag vill bestämma och oftast orkar jag inte tjaffsa så det blir bara hålla käften och hålla med. Jag pallar inte med annat.

Efter skolan åkte jag hem till Sofia då det blev fotosession som vanligt. Sjukt fina bilder blev det, men såklart, är man snygg så är man, right? Vi gjorde la inte så mkt. Softa och kollade på film. Själv var jag helt trött igår, så man blev änna seg till slutet där.

Otursdagen deluxe, skulle jag nog kalla denhär. Dagen börjar med att en lastbil hamnat på vägen mot stan så man fick åka en omväg till hjalmar branting. Vi hade lite bråttom men det var lugnt, inte så stor tidsskullnad, tror jag inte iaf, men jag sov så jag kommer inte riktigt ihåg. När vi kommer till skolan, ska börja filma och fixat kamerorna, för vi fick ha två kameror, deluxe dårah. Först får vi inga hjul till stativet, sen krånglar kamera/stativ plattorna, sen får vi hjul, den dör den ena kameran och det finns inga fler full laddade batterier, sen får vi en sämra kamera och bandet slutar där så vi får spola och hålla på, allt dröjer. Tillslut går allt jätte bra. Vi hade sjukt bra skådespelare då, Anton Hysén och familjens Jasmine Sowoud. Så det tog inte alls lång tid för att få allt klockrent. Sen så ska vi filma när Jasmin och Anton ska gå in i studion, då går dörren sönder. Hantaget ramlar alltså av och Jess och Joss blir instängda. Medans jag springer för att hämta nåns hjälp fixar dom det själv och inspelningen fortsätter. När allt verkligen är färdigt och vi ska föra över allt på datorn, då finns det längre ingen plats på datorn, inte på en ända. Nånting vill bara inte att dethär ska gå bra för oss idag. Dessutom så kommer min jääävligt underbara huvudverk och jag kan lova er, den är inget att leka med. Jag har verkligen så ont att jag vill bara lägga mej och dö och gråta ihjäl mej, skjuta mej i huvet och typ vrida av nacken på nått sätt så det ska släppa. Så jag åkte hem, lika bra.

Nu måste jag ju bara säga HALLELUJA för studiedag imorgon! <3 Tack gud.

Loove / Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0