"Vi är galet"

Jag vill inte klaga, jag orkar inte klaga idag. Jag vill bara berätta om det roliga i min dag idag. För jag vill inte minnas att denna dagen vart nått annat än perfekt.

Saara ringde mej 10 minuter innan lektionen slutat och sa att, kom till stan, jag har slutat tidigare. Sjukt bra tyckte jag då. Vi möttes efter 20 minuter. Gick till Cubus (kärlek till den affären) som hade 25% rea, jag blev överlycklig och jag ska shoppa livet ur mej imorron med min kära mamma som jag älskar mest i hela världen.

Lista:
Sjal / Halsduk, HM
en dagkräm till ansiktet
rosa nagelack
ögonskugga (för gröna ögon) Loreal
MASSA KLÄDER (cubus)
BH
vårskor
necessär

Får nu se var som blir köpt och inte, vad det blir mer and so.

När jag och Saara kom hem till mej satte vi igång och tränade på dansen. Det var sjukt kul. Jag dog. Men det var så himla roligt och jag lärde mej såå mkt. Riktigt bra när jag ändå bara haft 2 träningar hittils. Så det var bara på med klackskorna och med en kjol att vifta med blev allt mycket enklare. Jag älskar verkligen denna dans. Jag är så lycklig.

Sen vart vi jätte trötta, helt slut, så vi tog på oss våra skor, jackor och gick ner till torget och köpte en massa gott, fast det inte är lördag. Med det är så med mej och Saara. Ska vi vara med varandra så ska vi oxå ha våran chips och cola.

Vi kom hem och göttade oss en stund tills jag kände mej äkklad som vanligt. Då var det dags att dansa bort fettet. Det blev bara en massa flum och asgarv på golvet.

Jag har haft en underbardag (hittils).
Puss / Jessica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0