Vill du shoppa med mej? :)

I söndags lämnade Maria mej och Sussu hem igen. Bara bra tyckte jag när Jemina ringde mej och undrade om jag ville komma hem till Nikola. Härligt, nått att göra en tråkig söndag. Så jag fixade mej och sånt, sedan åkte jag dit. Som vanligt, alltid kul att vara med Jemina. Hon har blivit så snygg i sin lugg och sina nya glasögon. Hon är den snyggaste i hela världen. Gud va jag är avundsjuk. Jag tänkte själv klippa lugg nu, men jag har velat ha lugg ett tag nu, faktiskt. Men vi hade jätte kul. Pratade och massa, lyssna på härlig Jugge-musik (gosh i love it). Sen så sa Nikola att jag kunde stanna och sova där eftersom han skulle bort så jag stannade kvar med Jemina och vi kollade på film, The notebook. Den var sjukt bra. Hade bara velat att den vart lite sorligare så jag kunnat gråta.
Vi la oss väll rätt tidigt eftersom vi skulle upp väligt tidigt för hon hade tandläkartid 07:40.

På morgonen, så försov vi oss. Hahahhaa, fyfan <3 Typiskt. Så vi vaknade la vid 10 - 11 nångång. Sen så fixade vi oss och åkte hem till henne i Hisingen. Men först stannade vi vid SKF och gick till ungdomsmottagningen för jag skulle beställa ny tid och när vi kommer dit sitter det två typ bergskurdet där och säger att det öpnnar inte förän om en kvart och dom ba: Ska nu oxå testa er eller? Jemina ba: NEE, e du dum? och vi stack därifrån, orka vänta där med dom, usch.
Det är alltid så kul med Jemina. Hon pratar så underbart och vipps på två sek pratar jag likadant, förutom all serbiska hon pratar till mej, fattar ingenting, men jag lär mej, typ. (NOT) Hon är sjukt duktig med språk. Hon har lärt sig serbiska jätte snabbt och det är så fint språk oxå, jag älskar det, efter finska och spanska såklart.
När vi kom hem till henne satte vi oss och åt frukost, kollade runt saker på internett och bara softade. Jemina tvättade håret. Efter hon var kvar åkte vi vi till Backaplan för jag skulle köpa lite grejer i cubus. Jätte söta! Två tunikor. Jag mår bra när jag köper saker. Jag har sån lust att shoppa, jag dör. Mamma säger att jag döljer nånslags depression med min glädje när jag får saker eller köper nått nytt. Menmen.
Vi åkte till stan efter cubus och satte oss i McDonalds och tittade ut på folk och pratade. Alltid mysigt att prata med henne. Vi har så mycker gemensamt, sjukt att vi är så lika på nått sätt.
Vid klockan halv sex - sex mötte jag lars och vi åkte hem till mej. Gjorde inget speciellt. Skönt att bara inte göra nått.

Idag har jag inte heller gjort nått, fast, jag borde igentligen städa, mixa säng lakan, göra en massa, för katja kommer imorron. Hon är jätte sjuk just nu och jag hoppas och håller tummarna att hon ska bli frisk.
Kiltti jumala, mä toivon että Katja parantuis huomiskeks, kiltti. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0