Bombhot

Vilken jobbig dag det vart idag. Sjukt segt imorse när man skulle till skolan. Först gick man till spårvagnshållplatsen och träffade sin bror där som väntat där i en halvtimma utan att några spårvagnar kommit. Så det tog inte lång tid innan jag drog till Eriksbo istället för att ta bussen, som jag såkalrt missade PRECIS. Där stog man i 10 minter för att vänta på bussen till hjällbo och sedan 5 minuter för i hjällbo för att vänta på Organe till stan. När jag satt på bussen ringer mamma och säger att Göteborg är bombhotat och det ligger 4 eller 5 bomber runt göteborg så det var lite sådär "evakuerings skit" eller nått sånt liknande, eller spärrade platser heter det nog. aija jag kan inget om sånt. Så iaf, jag sa till mamma att jag skulle åka till Hisingen istället för att gå till Sussu skola för att vara i någorlunda säkerhet. När jag vart där i ca. 30 minuter 1 timma ringer mamma igen och säger att det är okej för mej att åka till skolan nu. Aija, det var ju checkt. Så jag åkte dit, 45 minuter kvar av MP, måste bli klar med filmen eftersom jag är bäst på det.

Jag kom till skolan lite små sur. Inget har hänt med filmen OCH SÅ SKA DOM LÄGGA TILL DET JÄÄÄÄVLA STOL KLIPPET. GUD!? Vissa människor har ju då inte hjärna att tänka med om det klippet ska vara med. Det är ju förfan äkkligt. USCH! Vad jag är sur. Det räckte med att paraplyerna skulle vara med men stolen oxå? Oh, hej alla männsikor, kolla på våran porrfilm! Runka åt den om ni vill! För jag lovar att den funkar som en p-rulle. Jag skiter i vad folk tycker. Som det var sagt idag: Jessica är den ärliga, hon säger alltid sanningen, allt vad hon tycker. Visst fan gör jag det. Jag vill ju inte ses som nått dåligt bara för att andra tvingar mej in i den sitvationen. Jag får ju inte dra mej ur skiten nu. Annars blir det ju IG, hoppas det blir det iaf, sånt borde man ju inte få visa i skolan. Bara så alla vet är jag mest förbannad, mest av alla i hela världen och jag skiter i hur gramatiskt och stavnings skit fel allting blir just nu för jag bara skiter i OKEJ!?

Sen så skulle Lars också börja jobba sig. Vafan fattar inte folk att jag bryr mej och det är därför jag är ärlig och säger vad jag tycker. Det är för eran skull inte för fucking min egen skull.
Men sen kom Lars förbi skolan och jag kunde ju bara inte vara sur på han som vanligt. Fast såklart, idag så är allt helt hjärtlöst för mej, eller allt känns så iaf, bara för det är pms vecka (vilket man inte kan skylla på mej eftersom jag är tjej så gör jag det ändå) så blir alltid bara sådär fucktup.

Efter skolan gick jag för att träffa Jemina och Saara. Vi satte oss och fika och gissa vad som händer? Jag beställer vamchoklad och jag får den med ett jävla gult fettlager med smör typ. Det gjorde mej smått arg med men jag tog det helt okej. Jag orkar inte bry mej, pengar växer på träd, löv växer i perioder.

Eftersom jag fyller 17år nästa söndag så tänkte jag ordna nånslags middag på lördagen, tror jag. Så jag måste tyvärr banga det i Stenungsund. Mitt kalas är något vikltigare för mej, typ.

Aija nu är jag glad iaf, eller ja lite iaf. Jag är hemma, det är varmt och skönt och jag har en liten ask med syfilis (physalis). Och jag tycker det är jätte gott, bara så alla vet det :)

Looove / Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0