Deprimerande med måndag

Prov, det första man har på morgonen. Ett prov man inte pluggat på, man har inte ens öppnat boken, man hatar läraren och vill inprinsip att hon ska dö. Det är nog det härligaste som finns en måndag morgon.
Provet gick inte så bra, så det tog mej från att gå in i klassen och gå ut, 10 minuter.
Senare gick jag, Sofia och Jessica till Joels nya lägenhet, fifan. Det var jätte fint :)
Efter skolan träffade jag min bebis och han kom hem till mej. Själv satte jag med o lirade WoW en stund, bara tills jag dinga. Sen var det mat, sjukt gott, typ lax-sås med pasta :O
Just nu, sitter jag vid datorn.. Tråkar järnet.
Oh Fifan ;/


Jag kan ingen svenska. Jag kan inte finska. Min engelska går åt helvette men jag fattar inget endå, varför ens ge sig på att försöka lära sig spanska. Misslyckad or what?

Fyfan, jag är så jävla B. Det är inte kul och känna sig sån, eller med fakta veta att det faktiskt är sån. Jag skämms sjukt mycket. Jag vill vara som dom andra... Och jag som trodde att jag var stark.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0