Jag vill ha sommar

Spanien var mycket bättre fast det inte var varmt och man behövde ha på sig vinterjackan, men det var lite varmare vilket gör spaninen mkt bättre än sverige. Jag klarar inte av när det är mörkt och kallt, jag pallar inte. Jag blir bara deprimerad av det.

Ni som undrar, jag hade det sjukt underbart i Spanien, men jag orkar inte bara skriva om det, tar för lång tid och blä, kommer knappt ihåg alla dagar. Men det var härligt att komma bort från verkligheten ett tag, plus att vodkan var billigare där såklart och margaritas är inte dumma.

Åååh jag vill ha sommar så mycket! Kommer bli så jävla skönt med mina planer! Ska bo hos sofia ett tag, ska till grekland (kanske) med sofia, sen ska man till sthlm och träffa snyggaste katja <3
FATTA ATT JAG VILL HA SOMMAR NU!
- Men det enda med sommaren som kommer suga röv, är att älsklingen ska till Mexico :'(
Du som är mitt allt kommer lämna mej i 2 månader.. Jag vet inte.. jag ska nog gå och gråta i nått hörn.


Menmen, skolan har börjat, är i mitten på första veckan. Känns helt okej, eftersom jag älskar våran klass. Den är underbar. Men visst är det piss att vakna tidigt och orka gå upp och plugga engelska och sånt skit, fyfan.

Idag har vi haft estetisk verksamhet, det var kul, förutom att jag fick klister papper eller nån äkkel skrynklad papper kastad i ansiktet ett par gånger. Men tja, jag fick med mej en halsduk hem istället för det, eftersom jag suger  på att kasta papper, eller ja "jag är för dålig för att kasta sten" hahah xD
Efter skolan åkte jag och Sofia hem till Jessica. Hon bjöd oss på pizza och cola, sjukt gott, JAG DÖR! Sen kollade vi på en film. Brutal, helt okej, fatta inte så mkt eftersom jag är trög och såklart, jag somnade en gång också.
Nu är jag hemma. Har rakat benen och känner mej jätte fräääsh haha, en katt mjau!


Jag har skut tråkigt, tråkigtdeluxe, orkar inte med nått, så får sova snart.

Imorgon blir det meeths musikvideoinspelning, FYFAN va grymmt det kommer bli, majgaaaad! :D

L O V E / Jekkish


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0