Jag vill slå Al Bundy :)

Skolan var bara allmänt jobbig idag. Man kommer aldrig överens när man jobbar i grupp och speciellt inte när man ska klippa en jävla film på plats. Oh fiffan.. När det gäller några hundradelssekunder fel man bråkar om. Känns bara som filmen kommer bli sjukt.. asså, inte dålig men.. lite misslyckad iaf.

Så jävla skönt med en blogg där man bara kan klaga. Man vet ju inte riktigt om det ens är nån som läser, så jag skiter väl i vad jag skriver och hur mkt jag klagar. Jag måste ju tala ut nånstans.

Men det det var sjukt god mat i skolan idag, eller tzatsikin var sjukt god. Det dåliga med det var sen att ingen hade tuggummi och man luktade äkkel. Sen fick jag en krona av Jossan för att köpa en tuggummi då och det var nog det äkkligaste jag smakat på så det var ju bara in i munnen och spotta ut igen.

Sen var det typ gympa nått sånt styrketest eller nått sånt cp. ORKA med sånt eller vadå? Jag började inte gymnasiet för att bli epic i idrott eller typ få magrutor. Fan tror dom om oss? Att vi älskar gympa och ska ha idrott och hälsa A både ettan OCH tvåan, "eftersom vi har för lite timmar i veckan" så dom ska fylla ut det över hela tvåan oxå, tack så mkt, underbart.

Orka, jag e så jävla irriterad, sur, förbannad, agressiv, ledsen, riktigt arg.. Allt är meningslöst typ. Jag vill röka och spola mina problem i toaletten, eller nått. Det hade ju vart nått asså :)

Baaaaaaaajs, jag har en tvättdag idag med sjukt många maskiner tvätt och ett jävligt humör, underbart. Jag vill bara sjunga lovsånger av all den lycka!

LOOOOOVE / Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0