Livslust 0

Igår var jag och fikade på cafe Vasa med Jessica. Det var mysigt och det är ju alltid roligare att spendera sin söndag med någon än ensam hemma. Igentligen skulle Joel också med eftersom det var hans ide hela grejjen, men han bangade det. Menmen, då vet man det nästa gång, ja om det blir nån nästa gång ^^
Men som sagt, vi hade jätte mysigt. Sen kom Sofia dit med Elin. Dom skulle köpa kaffe så hon stog och pratade med oss en stund om kommande lördagen.
Kommer bli jätte skojj. Måste bara träna på alla låtarna så jag inte gör bort mej. Plus att jag ska köpa nått riktigt coolt att ha på mej.

Idag har jag varit rätt sur, eller ja, lite iaf. Jag orkar inte med skitsnack. Jag orkar inte med nått typ. Jag orkade inte gå upp imorse för att gå och duscha så jag somnade om och vaknade först halv 11. Tog på mej lite mjukis och drog till skolan där jag gjorde INTE ett piss. Sen har man så sjukt ont i huvet. Måste till en ögon-grejs för att kolla att det inte är mina ögon det är fel på. Kan ju alltid vara det utan att man vet.
När jag kom hem har jag typ bara sovit. Det är rätt skönt när man är på dåligt humör och ens livslust e på 0.

Love / Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0