min hjälte

Elie kom in och frågade om jag hade lust att gå till torget och köpa lite chips till alla och jag fick köpa vad jag ville. Åh, tänkte jag, lite friskluft, verkar inte regna, så varför inte + att jag får lite godis. Så nu sitter jag här med min hjälte, min godispåse. Fast klart, jag köpte allt för mkt surt, eller ja det var bara surt jag köpte och nu är jag sugen på lakrits och chips istället. Aldrig kan man vara riktigt nöjd.

Denna veckan i skolan har vart nått av det meningslösa jag gjort i mitt liv typ. Jag har gått dit, inte gjort ett skit och gått hem. Så tänkte nog med Sofia dra dit, skriva på närvaro och sen dra hem igen, ingen jätte dålig ide, tycker jag då.

Jag vill ha en fin blogg som Cindie har :( Jag vill kunna göra designa den själv och göra den cool och speciell lixom. Blä, jag är avundsjuk på dej Cin.

Loove / Jessica

Kommentarer
Postat av: Cindie

haha naww gumman vad söt du är!! men du har ju gjort den fin nu =D kan säga att det är skiiitjobbigt att fiffla med html-koder och skit när man inte kan sånt. blöäää.

2008-02-01 @ 07:55:37
URL: http://cinner.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0