Mjau jag är en katt

Igår var nog en av dom roligaste dagran på länge. Skolan var helt underbar. Jag och Sofia damppade järnet på allt och alla och hade sjukt kul! Jag har nog inte skrattat så mkt på länge som när vi började tjata om "tänk så skulle man prata så här: AAAAARGGGGGGGGGGGHHHHHHHHH". Du förströde mitt smink Sofia, det var ditt fel att jag såg ut som en mongolid hela resten av dagen. Allt är så jävla skojj med dej. Vi är bäst tillsammans <3 Och jag ska inte byta skola. Tror du verkligen att jag skulle vilja överge dej?

Dessutom fick man sluta kl 12, den dagen. Jag åkte till SvFi för att repa lite inför 26 Januari, då det ska vara en slags Festival kan man väl säga, eller den har blivit döpt så. Men i vilket fall som hellst så ska jag sjunga där vilket kommer bli SJUKT kul. Jag längtar. Jag har verkligen drömt om att sjunga, eftersom det var ett tag sen nu. Men alla som vill komma och kolla skriv till mej. Det kostar 30kr, men det är en insamlings grej till 9:nas klass kassa plus att dom ska betala för alla akriviteter som kommer dit, så kom dit, destufler destu roligare! <3

Det var jätte kul att repa. Plus att mikkis fick mej att gråta när hon sjöng wicked game. Hon har nog den vackraste röst jag hört, jag blir gaaaaaaalen på henne asså. Jag önskar jag hade det inspelat när hon sjunger, då skulle jag nog må bra varje dag! :)


Idag har det inte heller vart nån speciellt jobbig dag. Vi hade musikvideoinspelning idag med, det gick väl som det gick. Måste bara erkänna att jag hade lust att slå alla typ. Fyfan.. Mina nerver gick när ingen lyssnar, jävla.... ÅH! Men jag skiter i vilket, det får bli som det blir! :) Jävla porrfilm kommer det bli som vi visar till våra föräldrar, WOWOWOOO! Skit kul. Allt handlar ju alltid om sex.

Vi fick även idag sluta tidigare, nångång efter 12 för matteläraren skulle iväg vilket var skönt för då gick jag, Sofia och Jessica ut och tog lite bilder. Tror inte dom blev sådär jätte snygga men aija, vi hade kul iaf. Vi får göra det nångång igen när det är varmare väder för det var verkligen sjukt kallt idag.

Sen när dom skulle gå gick jag en stund själv i stan och kollade lite på kläder. Hittade en sjukt snygg kjol som jag ville ha, som hade spruckit i röven och jag orkade inte köpa den för att sen laga den. Menmen, får gå runt och kolla mer imorron med min bejbis Lars :) <3

Love / Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0