Skönt med helg

I fredags var det kul att träffa lite svfi barn. Åkte till Angered med mammsen och träffade Sofia och Sara. Sjukt söta är ni, jag saknar er. Sen kom syrran och mötte mej så gick vi först till ICA och sen till Dennis, äntligen en chillkrök kväll med goa polare :)
Jag hade jätte kul. Jag orkar inte skriva om hela kvällen eller nått.

Lördag smsade Sofia mej och efter några timmar mötte jag henne i hammarkullen och vi gick hem till mej, ringde Lars och typ, efter ett tag drog vi till Frölunda, käka på donken och sånt. Sen åkte Sofia hem och jag gick hem till Lars och sov över. Mys med Bebisen <33

Fan jag har så tråkigt att jag inte ens orkar beskriva min chillhelg.. FIFAN ;D
Love / Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0