Vad är det som händer?

Mina dåliga dagar, mitt humör, allt jag känner det orkar typ inte vara kvar mer. Jag orkar inte lyssna på skit ta skit eller nått sånt mer. Visst är det bra, men fyfan, det kommer ut på sånt förjävligt sätt så det är inte sant. Jag kontrolerar inte dom ord jag slänger på er och inte nått annat elak. Jag vill inte vara mej själv i den sekunden men jag är så trött på hela alltet just nu. Jag säger ifrån, förlåt. Det blev visst på fel sätt. Men jag är slut.


Förutom att allt ska verka skit för stunden så vart det en UNDERBAR helg.
Fredagen var jag i kyrkan med Jessica. Jag kände mej direkt helt.. vad ska jag säga, typ glad, verkligen jätte glad när jag kom in, där alla var glada och kramades och visade kärlek, där alla sjöng med hjärtat till Gud. Det var helt underbart, sånt är underbart. Trots det så råkade jag komma rätt "olägligt", alltså, jag kom när nattvadet delades och efter det var det en timmas paus, sen vart det talkshow för mej i 15min, sen vart jag tvungen att gå, klockan var typ halv elva. Man vill ju inte bli dödad på vägen hem. Man ska ju ändå till Hammarkullen lixom. I stan träffade jag Sebbe så det var rätt lugnt, slippa stå själv på brunsparken. Jag hatar vara själv på nätterna, speciellt i stan. Usch. Men jag kom hem helt lugnt, inga problem. Jag la mej i sängen med Lars Laptop, låg där, kollade runt på bilddagboken och sånt, åt chips och physalis, och drack cola, är det inte livet eller? Grymt härligt.
Lördagen började med att jag hoppade i duschen tog på mej kläder packade och allt och drog till SvFi och klockan var väl.. Jag var nog där efter två nångång. Sen så fick man gå runt, fixa sig typ, sminka sig och sånt, sen springa runt ännu mer, bara som tidsfördriv. Sen kom Sofia dit vid fyra nångång och ja vi chillade och så ända tills det var dags för soundcheck, allt gick bra. Sen var det bara att vänta på allt folk att komma, vänta på klockan och allt annat. Sen kom Lars och Andreas och vi gick och satte oss i Aulan för att vänta.
Sen så wipps, gick tiden och det var dags att gå upp på scenen. Jah, jag kan ju inte säga att det gick super bra. Kunde inte riktigt alla låtar at the moment typ. Lite jobbigt, men det gick väl, kul hade jag iaf och som fan! Alla tyckte att vi var bra iaf, men jag tror man söger det bara för att vara snäll, för det hade ju jag gjort iaf. Man får ju aldrig veta sanningen. Haha, orka vara posetiv människa.
Aija, efter konserten eller ja våran del av den så började discot vilket var underbart. Jag fick dansa loss och bara släppa ut monster innom mej HAHAHAH, nästan. Sen är jag ju rätt stolt över att jag fått Sofia att dansa nykter. Det var så sjukt härligt att dansa igen jag.. jag bara älskar dej så jävla hårt.
Sofia och jag åkte hem nångång vid 11 tiden och var hemma lite innan 12 och vi vart så trötta, vi garava åt allt och var så jävla flumm så det blir inte värre och när det var dags att sova, tro fan att vi däcka med EN gång.
Söndag åkte jag till Sofia för att nu sova hos henne. När vi kom hem till henne efter värsta långa resan med bussen (usch pedofilgubben var där).. så luktar det så gott hemma hos dom, jag kände bara MMMMH, nu ska vi äta tacos era jääävlar och jag åt två stycker, fyfan va bra presterat eller ja, typ. Det var en sjutk bra dag. Vi la oss och kolla på film och båda somnade som två idioter, haha, fan va gött det var, sjuuukt! Sen så slutade dagen som den alltid gör hos Sofia, vi har en fedt CP fotosession och lägger oss i sängen, ligger och garvar järnet och pontus ligger i rummet brevid och bankar på väggen, ett tecken på att jag och Sofia bör hålla käften, menmen, det är inte alltid lätt att hålla käften när man har käften full av garv.

Idag har det varit en piss dag, usch jag gillar inte alls gruppindelning i skolan, arbeta med en kampanj mot knar, blä blä, visst är jag imot det men.. ändå. BAAAAAAAAAJS.
jag vill sova :)

Looove / Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0