trosa

Idag har det varit en stressig dag, en väldigt onödig dag.
Jag vaknade vid 10 nångång för att snabba mej, fixa mej och sedan åka med farmor till backaplan och köpa det ena med det tredje till dansen. Trosor, gula spets till morenada, undertrosor till dom, blåa till tobas (hittade inga), sen skulle man handla skor och fanns inga i min storlek, leta över allt i alla affärer. Sen så gick jag förbi Ginatricot och hittade mina älskade amanda jeans som jag velat ha väldigt länge, tog en perfekt storlek, testade, köpte, 99kr. Helt underbart fynd. Och så köpte jag en jätte söt blå kjol, fick också veta av alla att den var skit ful haha, men vafan, jag gillade den.. Den var söt, bra för mej. Det är lixom ingen annan som ska ha på sig den.

Efter all stress i affärerna lämnade mummu mej till danslokalen, där vi hade träning en liten stund. Gick igenom några gånger. Kan fortfarande inte hela dansen. Kommer gråta imorron. Menmen, det kändes något onödigt att sedan få vänta på saara som jag skulle möta kvart över tre i angered och det var en timma och lite till innan. Men jag slösade tiden med att vela, det går alltid snabbast då. Sen åkte jag och Saara tillsammans till Rambergsvallen. Helt onödigt det med. Encuentro har nu börjat. Jag ska ha hand om kiosk och pub. Får se hur det går. Slavarbete.

Nu är jag lite velig. Jag mår dåligt över att jag ska upp och jobba imorron. Jag vet inte vad jag vill eller ska ha på mej. Jag e stressad över att vi ska uppträda imorron och jag kan inte danserna.. Allt är jätte dåligt. Jag jaa.. dumma allt. Nu ska jag gå och ha pratis med syster. Sedan sova. Puss!

Kommentarer
Postat av: din sofia

åh vad jag saknar dig!

2008-08-04 @ 21:52:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0