Dancing pimp

"AH, JAG FICK DÅ JÄÄÄÄVLAR INGEN DANCING QUEEN!" - Jekka von kattunge
Jag har blivit stulen på min dator i skolan som inte är min
och därför hatar jag männsikor
därför måste jag få gå hem
därför får jag skrattattack
image49
Det var en helt kul dag i skolan. Igentligen inte för jag vart lite förbannad så det blev lite skrattretande. Menmen, man jidrar inte med mej, annars blireh jidder. Hahaha, jag älskar er tjejer i skolan måste jag bara säga! Jag dör utan er. Ni fick mej på bättre humör. Fast jag borde följt Jasses råd, eller idé, men jag är inte lika cool som hon, jag är fegis. Äh från och med nu så låter jag ödet bestämma. Men saksamma, hade en intressant dag på skolan, mycket bra.


Sen så skulle man på chillkrök hos Markus. Sjukt kul. Jag åker till stan och möter Sofia och Markus halv 7, sen får man vänta hela kvällen där på alla andra. Fyfan vad jag inte orkar med sena männsikor, dom kan fan ta sig i röven. Nej men fan va taskigt, jag har bara inte tålamod till sånt trams. Saksamma, det var iaf kul i stan, träffade Michelle och Amanda. Jag har inte sätt Michelle på år. Fy va hon är söt! Verkligen översöt! Sen träffade jag Toni, Tatu och Jerry med. Tatu fick lite skäll av mej, men det förtjänade han. Jag bara bryr mej lixom. Sen så var Toni onormalt snäll. Han är min sötis föralltid! En liten hundvalp är han, trotts att han är några huven längre. Saksamma allt gick bra.

Sen tog vi spårvagnen till Biskop. Sen blev det chillkrök. Jag dansade, var snyggast och jag tål inte fjortisar som kollar snett. Som sakt, mej jidrar man inte med, haha! Jag visade dom allt vem som var herren på teppan.
Vi tolvtiden drog jag och Sofia därifrån. Jag åkte till Lars och hon hem. Allt jag bra, sjutk underbar kväll med mina nära och kära. Hoppas vi ses snart igen. Love you guys.

Idag har jag varit med min locita-jugge Nani. Hon är bara så jävla kul. Underbaraste goa tjej. Saknar verkligen att vara med henne.

Nu blireh, deg vid datan, tv, och en konstig känsla i magen.
Puss chao / Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0