Hej, kommer du ihåg mej

Taas olen surullinen. Det är som jag är glömd och inte räknas med längre. Du krossar mitt hjärta, inte bara du utan sanningen. Jag har alltid i hela mitt liv blundat för den sanningen. Du har nu nått bättre. Din lilla dröm. Lev där utan mej, för dit passar inte jag in.

Jag behöver någon att prata med. Men det finns inte så många i denna värld som orkar lyssna och som förstår och som kan ge mej centrum. Jag måste prata med någon som lyssnar på mej, avbryter mej inte med deras egna problem utan verkligen lyssnar bara på mej. Jag vet att det låter jätte själviskt. Men om man verkligen inte mår bra så kanske det behövs. Kurator, here i come.

På dansen gick allt jätte bra. Jag kände mej duktig. Dansen får mej att må bra. Det är som ett litet "komma bort" från verkligheten, bara för en liten stund. Och det känns så bra när det verkligen gick bra. Jag ska klara av dehär. Det finns så mycket jag inte orkar med och klarar inte av. Dethär ska jag fantao' klara av. Ni ska se. Jag kan vara bra på något.


Kommentarer
Postat av: din gust

du är bra åp mycket jekka, tex på o vara en jävligt bra vän. som lyssnar och bryr sig. saknar dig

2008-03-16 @ 18:14:45
Postat av: erika

jekka du är inte bra på något hehehihihaha

2008-05-06 @ 15:01:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0