Jag försöker

Jag försöker verkligen, fixa allt och ställa mej på benen igen. Jag måste vara stark, för oss båda. Men det är inte lätt när man har tusen frågor och inga svar. Utrymme och tid behöver vi alla ibland. Just nu blev nog allt helt fel bara. Att du älskade mej för mycket, varför skulle det vart ett misstag? Och betyder det att du inte älskar mej mer, att det är över. Det hoppas jag inte. Jag får aldrig sluta kämpa, jag får aldrig ge upp. Jag älskar dej med hela mitt hjärta och vill träffa dej igen. Vill hålla om dej och säga att det kommer bli bra, för jag ska sluta vara den svaga. Jag är stark och jag ska stå på mina fötter. Jag ska vinna över detta mörker, för meningen i mitt liv är du. Bara du är berädd att kämpa med mej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0