Måndagmorgon

Jag har haft en riktig toppen helg. Fredag träffade jag min älskade Lars. Allt kändes super bra och allt var som det skulle vara. Jag måste måte gifta mej med honom. Annars dör jag, har jag bestämmt.

Lördag. Underbart underbart. Vaknade tilsammans med bebisen och det var jätte mys. Vid två tiden började jag fixa mej lite, duscha och packa lite grejjer med till Jasse, där det skulle vara tjejmiddag. Jossan och Sofia (som var en riktigt tjej-pinga) mötte jag klockan fyra vid nisse-T och därifrån tog vi bussen till Askim. Hemma hos Jasmin (deluxe hem och snobbkatter) fixade vi smink och allt. Peppade lite med Jossans svenska platta, jag lovar att kung i baren är bra. Sen blev det deluxe middag, lövbiff, sånna skivade potatisar och topnoch jensens favoritsås. Gud, tack för att maten, det var gudomlig, namnam. Det var en riktigt toppen kväll med singstar, jag har aldrig, dans, festcigg (för mej då, mums) och en massa skratt! :)
Efter kvällen åkte jag hem till Lars och sov.

Igår, åh vilken middag igen. Jag tackar gud för att det finns mat. En massa plock mat. Det var tabule, hommus, kafta, kyckling, vitlök, grektisksallad, spenatsallad, aubergin-röra, yougurt med myna och yougurt med vitlök, salsa med mera. Det var en toppen middag. Dock kunde jag inte dricka min "dagens" som mamma snällt gjorde till mej för att vitlöken tog och förstörde smaken och allt brändes konstigt i munne, iaf kolsyran.

Idag är jag lite lika pepp och glad. Jag är mest bara irriterad. Så nu vill jag börja städa och fixa saker här hemma. Och längta till nästa röjj-lördag.

Xoxo, chao / Jessica

Kommentarer
Postat av: jensen's freak

ja, maten var helt sjuuuukt god!

2008-03-26 @ 00:03:42
URL: http://sofiagust.blogg.se
Postat av: Katja

Jekka mulla on yks aika iso ongelma!
jag har glömt mitt lösenord till en jäääävligt viktig hemsida!!!!
OCh eftersom din härliga pojkväns morsa är typ synsk, så måste du fråga om hon typ på nåt övernaturligt sätt kan ta reda på lösenordet!!

Snälla, skitdum fråga, men förösk, för annars får jag ig på dethär! :'( :'(

2008-04-03 @ 09:23:44
URL: http://katjasp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0